Drop in-vaksinering for alle

Venter du på koronavaksinen? Torsdag 19. august er det åpent for drop in. Det gjelder også for deg som allerede har fått oppsatt en time. Dersom du skal ha dose 2, må det ha gått minimum 4 uker siden første dose. Du trenger ikke ringe på forhånd eller booke time først. Vi har meget god kapasitet. Kjenner du noen som fortsatt venter? Del gjerne denne posten!

Torsdag 19.8.21 ettermiddag, oppstart 15.30

OBS! Vi ber dere om å ikke komme tidligere for å stille dere i kø på grunn av trafikksikkerhet og parkering på skolen.

Gjelder deg som har fått dose 1 før 8.7.21 uavhengig om du har fått den I kommunen eller ikke, så lenge du har bostedsadresse i Aurskog-Høland.

Gjelder også deg som av en eller annen grunn ikke har tatt dose 1.

Vi har cirka 500 doser til rådighet som drop-in doser denne dagen, de vil vi fordele utover formiddag og ettermiddag i forhold til kapasitet.

Det vil være oppmerket køordning for de som kommer til avtalt tid og de som komme til drop-in. Vi ber dere om å respektere dette og å opprettholde god avstand.

Dere må påberegne ventetid dersom dere kommer til drop-in, og når vi nærmer oss slutten så kan det skje at man har stått i kø, men ikke får dose da det er tomt. Dette ber vi også om forståelse for.

Dersom det er fullt på parkeringsplassen ber vi dere om ha forståelse for dette og at dere kan bli bedt om å kjøre gjennom og ut igjen.

Mer om vaksineringen i Aurskog-Høland kommune finner du her.

Mer informasjon

Mer informasjon om koronasituasjonen i vår kommune, oppdaterte smittetall og vaksineinformasjon finner du her.

• Har du spørsmål, trenger råd om du bør testes eller hvordan du skal forholde deg til viruset, eller vil ta koronatest – RING LEGEVAKTEN på 116 117!

Sist endret: 19.08.2021