Siri Bjørnstad og Mari Stevning Bekken

Vil du påvirke næringsutviklingen i Aurskog-Høland kommune?

Vi inviterer til åpne møter for å lage ny næringsstrategi for Aurskog-Høland kommune. Vi ønsker din mening om hvordan Aurskog-Høland kommune kan bli mer næringsvennlig. Hva vi kan gjøre for å tiltrekke oss mer næringsliv? Hvordan skal vi ta vare på det næringslivet vi har? Hvilket næringsliv ønsker vi oss?

De åpne møtene vil være workshops der du kan si din mening. Alle innspillene vil sammenfattes og danner grunnlaget for den videre konkretisering av næringsstrategien. Her er oversikten over møtene – velkommen!

Temamøte om landbruksnæringene

• Torsdag 17. november 2022 kl. 1900:   Bjørkelangen Kommunestyresalen, Rådhuset

Det blir servert kaffe med kaffemat. Kom og treff andre som med engasjement for næringslivet vårt!

Sist endret: 31.10.2022