Vi vil høre din mening

Brukernes meninger er viktige for alle som planlegger og gir ulike tjenester i kommunen. For at vi skal kunne gi deg og dine best mulig tjenester, vil vi gjerne høre din mening! Dette året skal vi gjennomføre en rekke brukerundersøkelser. Se hvilke som kan være aktuelle for deg her.

– Brukernes meninger er viktige for alle som planlegger og gir de ulike tjenestene. Mye dialog skjer i det daglige mellom brukere og medarbeidere, men gjennom brukerundersøkelser får alle brukere sagt sin mening, sier konstituert kommunedirektør Anne Kirsti Johnsen i Aurskog-Høland kommune.

Resultatene blir brukt til å videreutvikle tjenestene og bedre bruk av ressursene. Mer informasjon om den enkelte undersøkelse kommer.

– Vi håper flest mulig brukere tar seg tid til og anledning til å svare, slik at oppsummeringene blir representative, sier Johnsen.

Din mening er viktig!

Det skal gjennomføres en rekke brukerundersøkelser i 2023 og 2024. Tema og tidspunkt ser du her:

• Byggesak: Vår
  • Hytteeiere: Vår