Bilde av Mari, Siri Mortensen, Helene og Siri

Velkommen til Næringskonferansen 2024!

Fredag 13. september 2024 inviterer Aurskog-Høland kommune igjen til næringskonferanse. Årets tema er beredskap og samarbeid. Vi inviterer hele næringslivet og alle som er interessert i næringsutvikling til noen timer med inspirasjon og nettverksbygging.

Konferansen foregår på KulturArena Bjørkelangen, fra klokka 12:00-15:00. Helene Enger Skjønnhaug fra Aurskog Sparebank og Siri Berg Mortensen fra Høland-Setskog sparebank er årets konferansierer.

– Vi gleder oss til å høre inspirerende historier fra lokalt næringsliv. Vi skal dyrke stolthet over et flott næringsliv i kommunen vår og bygge samhold, sier næringsutvikler Siri Bjørnstad.

Årets tema er beredskap og samarbeid.

– Nå er det krevende å drive egen bedrift. Beredskap og samarbeid er viktige verktøy for å komme seg gjennom denne tiden. Vi vil nå løfte blikket, lære av hverandre og se framover, sier Bjørnstad.

Foreløpig program:

• Beredskapsansvarlig i Lillestrøm kommune, Kjetil Matvik Foldal vil gi oss sitt skråblikk på beredskap.
  • Banksjefene Evy Ann Hagen og John Sigurd Bjørknes vil gi et bilde av økonomien.
  • Bøndene Sigurd Enger og Petter Simonsen vil snakke om matberedskap.
  • Flere lokale bedrifter vil dele sine tips om beredskap og samarbeid.

Halvorsen Cafe og catering serverer mat i pausen.

Konferansen er gratis.

Meld deg på her: https://forms.office.com/påmelding næringskonferansen 2024