Registrer din forening!

På vår hjemmeside har vi en oversikt over lag og foreninger i kommunen. Vi har også en søkefunksjon, slik at du lett kan finne lag og foreninger innen ditt område. Er du leder i en lokal forening? Her kan du enkelt registre ditt lag eller forening!

Søkefunksjonen bygges opp etterhvert som lag og foreninger registrerer sin informasjon. Klikk på «Opprett forening», og legg inn informasjon om din forening.

Registrer din forening

Er du leder i en lokal forening? Du kan registrere din forening her! Slik gjør du:

Trykk på knappen «Opprett forening» til høyre for søkerfeltet.

Logg inn for å registrere din forening. Du får tre valg:

1. E-post. Identifiser deg med din e-post, og få tilsendt påloggingskode på e-post.
  2. SMS. Identifiser deg med ditt mobilnummer, og få tilsendt påloggingskode på SMS.
  3. IDporten. Med idporten logger du på med ditt personnummer som din ID, bare du ser ditt personnummer.

Fyll inn skjemaet som kommer opp:

• Navn på foreningen.
  • Kort beskrivelse av foreningen. Her kan du legge inn lenker, tabeller og videoklipp. Dersom du skal legge inn bilder, må dette lastes opp i egen funksjon under, og ikke inn i beskrivelsen.
  • Legg til bilder, dersom du ønsker det. Du kan legge til flere bilder.
  • Nettsider. Her kan du legge til foreningens nettside og Facebook-side.
  • E-postadresse.
  • Antall medlemmer.
  • Adresse. For visning i kart må posisjonen defineres. Du kan enten fylle inn adresse opplysninger og forsøke knappen «Hent fra adresse», eller du kan dra kartmarkøren til mer nøyaktig posisjon.
  • Kategorier. Om du ikke finner passende underkategori, er det akseptert å bare ha hovedkategori.
  • Kontaktpersoner. En kontaktperson bør ligge inne med enten telefon eller e-post.
  • Du kan forhåndsvise innlegget før du publiserer. Velg da den blå knappen som heter «Forhåndsvis». Når du er fornøyd trykker du «Publiser».

Du er ferdig!

Foreningen din er nå registrert, og søkbar på kommunens hjemmeside. Oppføringen går til godkjenning hos administrator.

Sist endret: 24.11.2020