Podkast: Møt vår nye ordfører og varaordfører

Vil du bli bedre kjent med Roger Evjen, og Per Steinar Slang? Hvor kommer de fra, hva er de opptatt av, og hva er innholdet i politikken de planlegger å gjennomføre for kommunen? Svarene får du i den nyeste episoden av kommunens podkast. Her møter du vår nye ordfører og varaordfører. Hør episoden her.

I denne episoden får du blir bedre kjent med vår nye ordfører Roger Evjen fra Arbeiderpartiet, og vår nye varaordfører Per Steinar Slang fra Senterpartiet.

Podkast på tvers

Ansatte og innbyggere på tvers av sektorer og miljøer lager podkast om kommunen vår. Målet er å inkludere, informere og glede innbyggere i alle aldre. Med Lars Jørgen Skaret i spissen, byr vi på både humor og alvor i kommunepodkasten «Former felles framtid».  Du finner podden på Acast, Spotify, YouTube og Amazon.

• I forrige episode kunne du høre om hvordan barnevernet jobber i Aurskog-Høland, og lære mer om Home-Start, et lavterskeltilbud som skal hjelpe småbarnsfamilier som er i en sårbar fase. Episoden finner du her.

Ny episode hver måned

Hver måned kan du høre en ny episode av vår podkast «Former felles framtid». Nye episoder publiseres en gang i måneden. Her får du innblikk i hvordan det er å være leder i kommunen vår. Følg med!

Sist endret: 14.11.2023