PODKAST: Hvordan skaper vi gode nærmiljø?

Hva gjøres for å skape et godt nærmiljø i kommunen? I denne episoden av «Former felles framtid» møter du engasjerte innbyggere som forteller om «Rømskog 2032» og «Opp med Hølandsbygdene». Hør episoden her!

Engasjerte deltaker: Podkastvert Lars Jørgen Skaret, Mari Stevning Bekken, Sanne Jansson Fjellheim og Paal Christian Svendsen.

Hvordan er et godt nærmiljø, hvordan skapes det og hvorfor har månedens podkast-gjester engasjert seg i å skape det? Hvordan kan den enkelte innbygger bidra, og hvordan kan vi engasjere folk? Hva er det viktigste kommunen kan bidra med for å skape gode nærmiljø? Og hva er egentlig «Rømskog 2032» og «Opp med Hølandsbygdene»? Ukens podkast-gjester gjør sitt beste for å svare deg! Episoden avsluttes med en runde «Hot or not?».

Gjestene

• Sanne Jansson Fjellheim fra Rømskog, kommunal fysioterapeut i Indre Østfold, engasjert i «Rømskog 2032».
  • Paal Christian Svendsen, daglig leder for Kiwi på Løken, engasjert i «Opp med Hølandsbygdene» Mari Bekken Stevningen, rådgiver for Enhet næringsutvikling i Aurskog-Høland kommune.

Ny  episode hver måned

Ansatte og innbyggere på tvers av sektorer og miljøer lager podkast om kommunen vår. Målet er å inkludere, informere og glede innbyggere i alle aldre. Med Lars Jørgen Skaret i spissen byr vi på både humor og alvor i denne kommunepodkasten «Former felles framtid».

Du finner podden på Acast, Spotify, YouTube og Amazon. Nye episoder publiseres en gang i måneden.

Følg med i februar! Da er temaet Klart Språk. Har du gått glipp av tidligere episoder? Da finner du dem her: Lenke til episodene.

Sist endret: 12.01.2023