Oppgraderer nett: Varsel om nedetid

Telenor oppgraderer mobilnettet i vår kommune. Dette skjer ved at basestasjonene oppgraderes, og under oppgraderingen vil det være lavere kapasitet, og i perioder ingen dekning. Se hvilke områder som blir berørt her.

Telenor oppgraderer nettet slik at flere får tilgang til 5G, og bedre kapasitet på 4G. Dette skjer ved at basestasjonene oppgraderes, og under oppgraderingen vil det være lavere kapasitet, og i perioder ingen dekning. Dette gjelder i områder der det ikke er overlappende dekning fra en annen basestasjon.

Arbeidet er forventet ferdig 15. februar. Under ser du et kartustnitt av området det gjelder.

basestasjoner kart

Oppgraderingen gjelder hovedsakelig Runddelen, Nordre Mangen, Busåsen, Gangnes, Dalsroa og Hjellebøl.

Mer informasjon om utbyggingen finner du her.

Sist endret: 14.02.2023