Ny podkast: Ny skole på Aursmoen

Hvordan blir egentlig den nye skolen på Aursmoen? Hva synes elever, foresatte og kommunen er viktig i arbeidet med ny skole? I denne episoden av «Former felles framtid» får du innblikk i arbeidet som ligger bak den nye skolen.

Hvordan har arbeidet med den nye skolen vært? Hvordan blir den nye skolen og barnehagen ­– hva er bestemt? Hvordan har man sikret at alle stemmer har blitt hørt og at folk har fått medvirke i arbeidet? Hva tenker elevene ved Aursmoen skole om den nye skolen ­– hva synes de er viktig? Hva synes de foresatte er viktigst? Og hva er det viktigste for kommunen i denne prosessen?

Ukens podkast-gjester gjør sitt beste for å svare deg! Episoden avsluttes som vanlig med en runde «Hot or not?».

pod skole.jpg

F.v. Podkastvert Lars Jørgen Skaret, Ola Malnes Ødegård, Heidi Gilje, Anna Kilde Sjølie og Ola Malnes Ødegård

Du treffer disse gjestene

• Anna Kilde Sjølie og Ola Malnes Ødegård, elever fra elevrådet ved Aursmoen skole
  • Anette Høilund, FAU-leder
  • Heidi Gilje, prosjektleder Aurskog-Høland kommune

Du kan høre episoden her.

Ny episode hver måned

Ansatte og innbyggere på tvers av sektorer og miljøer lager podkast om kommunen vår. Målet er å inkludere, informere og glede innbyggere i alle aldre. Med Lars Jørgen Skaret i spissen byr vi på både humor og alvor i denne kommunepodkasten «Former felles framtid». Du finner podden på Acast, Spotify, YouTube og Amazon.

Hver måned kan du høre en ny episode av vår podkast «Former felles framtid». Følg med i november!

Neste uke skal det handle om å etablere og drive næring i Aurskog-Høland.

Sist endret: 25.10.2022