Naturmangfold: Fotokonkurranse og folkemøte

Vi jobber med Norges første interkommunale plan for naturmangfold. Hvilke områder, arter og målsetninger skal med? Vi trenger dine innspill! Vi trenger også flotte bilder fra vårt lokale naturmiljø. Les mer om fotokonkurransen her!

Kommunene Aurskog-Høland, Marker, Aremark og Halden jobber med Norges første interkommunale plan for naturmangfold. Vi trenger innspill fra innbyggere og interessenter til hvilke områder, arter og målsetninger vi bør ha med i planen. Vi vil veldig gjerne høre fra deg!

Vi gjennomfører folkemøter i hver kommune for å samle innspill:

• 21.mars, 19-21 i Aurskog-Høland – Kommunestyresalen.

Fotokonkurranse

Plandokumentet skal også inneholde flotte bilder av vårt lokale naturmiljø og artsmangfold. Vil du bidra til dette kan du sende inn dine bilder til larsel@marker.kommune.no.

Alle bilder som blir brukt vil bli kreditert. Et av bildene kan ende på forsiden av Norges første interkommunale plan for naturmangfold, og alle er med i trekning av gavekort på 1000 kroner på www.naturogfritid.no.

Påmelding folkemøte om interkommunal plan for naturmangfold

Det blir enkel servering.

Sist endret: 13.03.2023