Møt ordføreren på AurskogMart'n

Snart kommer kommunens innbyggertorg til en møteplass i ditt nærmiljø. Fredag 12. august er vi på AurskogMart'n! Denne gangen er også ordfører Gudbrand Kvaal. Har du noen spørsmål eller innspill, eller vil du bare slå av en prat? Ta turen innom du også!

• Møt oss på Aurskog senter fredag 12. august, fra klokken 15.00 til 17.00.

Vi har med informasjon om kommunens tjenester, og grønne poser fra ROAF. Vi svarer på spørsmål om kommunen, og kan hjelpe deg til å bli mer digital. Nå kan du også slå av en prat med ordfører Gudbrand Kvaal.

Hva slags kommune skal vi være og hva kan vi gjøre for å gjøre kommunen enda bedre? Har du gode innspill og forslag, eller bare vil slå av en prat med ordfører Gudbrand Kvaal, ta turen innom du også.

Vi sees!

Sist endret: 11.08.2022