Infomøte: Lyst til å bli deltidsbrannkonstabel?

Bor og jobber du i Aurskog-Høland? Nedre Romerike brann- og redningsvesen trenger deltidskonstabler på brannstasjonene på Bjørkelangen, Løken og Rømskog. Hva er opptakskravene, lønn og hvor ofte det er utrykning? Svarene får du på informasjonsmøte 30. november på Løken brannstasjon.

Nedre Romerike brann- og redningsvesen (NRBR) inviterer potensielle søkere og potensielle arbeidsgivere til et informasjonsmøte om hvordan det er å være deltidskonstabel, og hvordan det er å være arbeidsgiver med deltidskonstabler i arbeidsstokken.

Søker deltidskonstabler

I Aurskog-Høland kommune består bemanningen på de tre brannstasjonene av konstabler på deltid med hjemmevakt. Dette innebærer at alle på vaktlaget må bo og jobbe maks. fire minutter fra brannstasjonen.

NRBR har nå lyst ut stillinger som brannkonstabel deltid på alle sine stasjoner i Aurskog-Høland kommune: Løken, Bjørkelangen og Rømskog. Søknadsfristen er 12. desember 2021.

Infomøte

Tirsdag 30. november inviterer NRBR potensielle søkere og potensielle arbeidsgivere til et informasjonsmøte om hvordan det er å være deltidskonstabel og hvordan det er å være arbeidsgiver med deltidskonstabler i arbeidsstokken.

Her får du blant annet på spørsmål om opptakskrav, lønn og hvor ofte det er utrykning. Påmeldingen er bindende, og kun de som har meldt seg på har anledning til å komme, men du kan ha med deg din ektefelle/samboer/partner.

Sist endret: 29.11.2021