Podkast: Hvordan er det å være folkevalgt i Aurskog-Høland?

Hvordan er det å være politiker i Aurskog-Høland? Hvilke oppgaver har en folkevalgt lokalpolitiker, og hvordan er tonen mellom de forskjellige partiene? De representerer deg, og i denne episoden får du høre mer om hverdagen som folkevalgt i kommunen vår, og bli bedre kjent med noen av dem som stiller i høstens lokalvalg.

I denne episoden får du møte tre av våre folkevalgte: En er en sporty dame som jobber på Bjørkelangen, har høyttalerstemme og er rømsjing med stor R. En av dem jobber på Rømskog, men bor på Bjørkelangen og har svømmebasseng i hagen. Den tredje er arbeiderpartimann og bygdepatriot med sans for Manchester United, som opprinnelig er bjørkelanging, men nå er bosatt på Setskog.

Hva er det beste med å være lokalpolitiker? Hvilke oppgaver har en folkevalgt i Aurskog-Høland kommune, hva er høydepunktene, og hvordan er samarbeidet politikerne imellom? Ukens podkast-gjester gjør sitt beste for å svare deg!

Hot or not

Vi avslutter som vanlig med en runde «Hot or not?». Få med deg hele episoden her!

Ansatte og innbyggere på tvers av sektorer og miljøer laget podkast om kommunen vår. Målet er å inkludere, informere og glede innbyggere i alle aldre. Med Lars Jørgen Skaret i spissen, byr vi på både humor og alvor i kommunepodkasten «Former felles framtid».  Du finner podden på Acast, Spotify, YouTube og Amazon.

Ny episode hver måned

Hver måned kan du høre en ny episode av vår podkast «Former felles framtid». Nye episoder publiseres hver måned. Har du gått glipp av tidligere episoder? Du finner dem her.

Sist endret: 24.07.2023