Hjelp oss å bli bedre - Svar på spørreundersøkelse om kommunens koronaarbeid

Hvordan holdt du deg oppdatert på koronainformasjonen som gjaldt Aurskog-Høland kommune? Fikk du den informasjonen du trengte fra kommunen? Vi ønsker å vite hvordan du opplevde vårt informasjonsarbeid under koronapandemien, og ber deg derfor om å delta i vår spørreundersøkelse.

Spørreundersøkelsen er anonym, og vi ber ikke om informasjon som kan identifisere deg.

Lenke til undersøkelsen finner du her: Spørreskjema om kommunens informasjonsarbeid under Covid-19 Pandemien (office.com)

Ved å svare på undersøkelsen bidrar du til at vi får et mest mulig riktig inntrykk av hvordan våre innbyggere opplevde informasjonsarbeidet. Jo flere som svarer, desto mer verdifullt blir resultatet.

Undersøkelsen er en del av en intern evaluering av Aurskog-Høland kommunes håndtering av koronapandemien. Evalueringen vil bli brukt til å forbedre kommunens arbeid.

Frist for å svare er 22.02.23.

Sist endret: 13.02.2023