Gratis kurs: Bli knallgod på søknader!

Er du eller din forening gode til å skrive søknader om tilskudd, eller trenger du noen tips? Nå kan du bli med på gratis, digitalt kurs i hvordan man skriver søknader. Målet med kurset er at frivillige organisasjoner og andre skal lære å lage knallgode søknader! Her finner du også en oversikt over ulike tilskuddsordninger.

Viken fylkeskommune har en rekke tilskuddsordninger. Nå inviterer fylkeskommunen til kurs i hvordan man skriver søknader.

På kurset får du bedre oversikt over hvor man kan bidra til bedre oversikt over hvor man kan søke tilskuddsmidler, hvordan lage gode søknader og prosjektbeskrivelser og hvordan utarbeide et godt budsjett.

Åpent for alle

Kurset er åpent for alle, går over to kvelder, og blir arrangert på Teams.

• Tirsdag 11. januar klokka 18.00 – 20.00
  • Torsdag 13. januar klokka 18.00 – 20.00

Påmeldingsfrist senest 10. januar.

Påmelding

Målet med kurset er at frivillige organisasjoner og andre som kan ha nytte av det, skal få mulighet til å øke sin kompetanse og lage knallgode søknader!

Kjenner du noen som kunne ha nytte av dette? Del gjerne!

Sist endret: 05.01.2022