Formannskapet live

Mandag er det møte i formannskapet. På planen står blant annet Nedre Romerike brann- og redningsvesen, ROAF og Romerike krisesenter. Møtet filmes, og du kan se det direkte her.

Formannskapsmøtet går av stabelen mandag 17. april. Møtet finner sted i formannskapssalen på rådhuset, og starter klokken 15. Møteinnkalling og sakspapirer finner du her

Nysgjerrig på hvem som stemmer hva? Nå kan du se stemmegivningen live! Velg «Projektor» til høyre under bildet for å se hvem som stemmer hva.

Representantskapsmøter

Det er innkalt til representantskapsmøte i Nedre Romerike brann- og redningsvesen. Alle saker som skal behandles i møtet skal først fremmes for politisk behandling, slik at formannskapet kan instruere hvordan Aurskog-Høland kommunes representant skal stemme i de ulike sakene. På sakslisten står blant annet årsregnskap, foreløpig økonomiplan 2024-2027, Lystad brannstasjon og Øst 110-sentral.

Formannskapet skal også behandle saker om representantskapsmøter i ROAF, Arkiv Øst og Kommunalt oppgavefellesskap mot akutt forurensning.

Du kan se behandlingen i formannskapet direkte her.

Videre behandling

Noen av sakene går videre til behandling i kommunestyret. Neste kommunestyre er 22. mai. Aurskog-Høland kommune har et levende demokrati, og kommunestyremøtene direkteoverføres via Kommune-TV.

Her finner du også et arkiv for tidligere møter.

Sist endret: 17.04.2023