Lærling og veileder på Innbyggertorget

Er du på jakt etter lærlingplass fra høsten 2024?

Er du en lærevillig, pålitelig og engasjert person som ønsker å skaffe deg en allsidig og praktisk utdanning? Har du fullført og bestått Vg1 og Vg2, eller fullfører og består Vg2 i løpet av våren 2024? Da bør du søke lærlingplass hos oss. Vi har ledige lærlingplasser i flere fag fra høsten 2024.

Vi tilbyr lærlingplasser i helsearbeiderfaget, barne- og ungdomsarbeiderfaget, kokkefaget og ikt-servicefaget.

Er du på utkikk etter lærlingeplass i et annet fag enn disse, så send oss en søknad allikevel, så skal vi vurdere mulighetene vi har for å tilby plass i akkurat ditt fag!

Du må har fullført og bestått VG1 og VG2, eller fullfører og består VG2 i løpet av våren 2024.

Her er en lenke til stillingsannonsen: Aurskog-Høland kommune Lærlingplasser fra høsten 2024 i Aurskog-Høland kommune (easycruit.com)

Ønsker du ytterligere informasjon, ta gjerne kontakt med Ruth Haaheim Sjøthun, tlf.: 63 85 25 17, eller Ann-Britt L. Swensen, tlf.: 63 85 25 71.

Søknadsfristen er 01.03.2024.

Sist endret: 13.02.2024