Delta på seminar om innkjøp

Denne våren arrangerer Lillestrøm kommune arrangerer to seminarer om innkjøp. Seminarene er også åpne for bedrifter i Aurskog-Høland.

Norsk offentlig sektor kjøper produkter og tjenester for rundt 600 milliarder kroner årlig. Mange er nysgjerrige på og ønsker mer informasjon om hvordan selge til offentlige sektor, og hvilke kriterier som ligger til grunn ved offentlige anskaffelser.

Lillestrøm kommune ønsker å være på tilbudssiden ovenfor næringslivet og arrangerer denne våren to seminarer om temaet. Kommunens strategi for grønne innkjøp vil være toneangivende for begge arrangement.

Lillestrøm kommunes innkjøpsstrategi kan leses her.

Webinar 19. april

Hvilke strategier ligger til grunn for anskaffelser i Lillestrøm kommune og hvilke anskaffelser er på trappene i 2023.

Webinar 19. april kl. 9.00 - 10.00.

Møt innkjøpssjefen, næringssjefen, leverandørutviklingsprogrammet, samt ansvarlig for grønne innkjøp i kommunen på dette timeslange webinaret.

Påmelding til webinar (office.forms.com)

Frokostmøte 7. juni

Doffin for dummies – hvordan selger man egentlig til det offentlige? Hvordan kan kommunesektoren bidra til økt bærekraft. Hva legger Lillestrøm kommune vekt på i sine anskaffelser? Hvilke føringer og forventninger kommer gjennom kommunens strategi for grønne innkjøp?

Dette og mere til ønsker vi å belyse og klargjøre ovenfor potensielle leverandører til Lillestrøm kommune. Det blir god tid til spørsmål og innspill fra næringslivet.

Frokostmøtet er på rådhuset i Lillestrøm fra kl. 09.00 - 11.30.

Påmelding til frokostseminar (forms.office.com)

Arrangementene er et samarbeid mellom Lillestrøm Kommune, Leverandørutviklingsprogrammet og Kunnskapsbyen Lillestrøm.

Begge arrangement er gratis.

Lenke sendes ut til alle påmeldte noen dager i forkant.

For spørsmål kontakt: Maria Hermansdatter Hoff
Tittel: Næringssjef i Lillestrøm kommune