Voksenopplæringen er klar for å ta imot gamle og nye elever

Voksenopplæringen på Aurskog er klar for å ta imot gamle og nye elever fra høsten. Det er kun grunnskoletilbudet som flyttes ut av kommunen fra høsten.

Opplæringstilbudene vi har fra høsten er norsk og samfunnskunnskap, planlagte arbeidsretta norskkurs på ettermiddager, samt spesialundervisning for voksne.

Vi ønsker kontakt med arbeidsgivere i kommunen for å kunne tilby norskopplæring for de som trenger det.

Mer detaljert informasjon om Voksenopplæring og Integrering finner dere her. Der vil dere finne oppdatert info, søknadsskjemaer, kontaktinfo og annen relevant informasjon.

Vi gleder oss til skolestart!

Forfatter: Marit Dianne Moen

Sist endret: 10.06.2021