Øker vaksineringen

Aurskog-Høland kommune er godt i gang med å rigge med for økt vaksinering, og vi planlegger for lengre tid fremover. Vi øker åpningstidene, og vaksinerer nå tre dager i uken. Nå sendes det ut SMS til alle innbyggere over 45 år.

Kommunen er kommet langt med vaksinering av oppfriskningsdose til innbyggere over 65 år. Vi har begynt med aldersgruppen 45-64 år.

De i denne aldersgruppen som ikke har meldt seg inn i Helseboka, må gjøre det snarest. Det gjør du her. Man vil da få mulighet til å melde seg opp til time for vaksinasjon.

Etter de nye retningslinjene som kom på mandag, kan man ta den tredje dosen 4,5 måned etter andre dose.

Forfatter: Alette Eldøy

Sist endret: 15.12.2021