Søk midler og gi ansatte et kompetanseløft 2023

Har bedriften din behov for å gjennomføre en vesentlig omstilling? Søk Viken fylkeskommune om støtte til å finansiere opplæringskostnadene for de ansatte. Søknader behandles fortløpende i 2023.

Viken fylkeskommune har satt av om lag 45 millioner til bedriftsintern opplæring (BIO-ordningen) for 2023. BIO-ordningen er et tilbud til alle type bedrifter i Viken, uansett størrelse og bransje.

Det kan søkes om inntil 700 000 kroner i støtte per bedrift, og inntil 75 000 kroner pr ansatt som deltar i opplæringen.

Les mer på viken.no: Søk midler og gi ansatte et kompetanseløft  - Viken fylkeskommune

Sist endret: 21.03.2023