Pop up-innbyggertorg: Møt kommunedirektøren

Snart kommer kommunens innbyggertorg til en møteplass i ditt nærmiljø. Torsdag 23. juni er vi på Amfi Bjørkelangen! Denne gangen er også kommunedirektør Inger Hegna med. Har du noen spørsmål eller innspill, eller vil du bare slå av en prat? Ta turen innom du også!

• Møt oss på Amfi Bjørkelangen torsdag 23. juni, fra klokken 15.00 til 17.00.

Vi har med informasjon om kommunens tjenester, og grønne poser fra ROAF. Vi svarer på spørsmål om kommunen, og kan hjelpe deg til å bli mer digital. Nå kan du også slå av en prat med kommunens øverste administrative sjef, kommunedirektør Inger Hegna.

– Hva slags kommune skal vi være og hva kan vi gjøre for å gjøre kommunen enda bedre? Har du gode innspill og forslag vil jeg svært gjerne ta en prat med deg, sier kommunedirektør Inger Hegna.

Vi sees!

Sist endret: 21.06.2022