Kulturskole for alle: Se film på flere språk

Kulturskolens visjon er «Kulturskole for alle». For å nå ut til flere har vi oversatt denne korte informasjonsfilmen til seks ulike språk. Kjenner du noen som kunne ha nytte av denne filmen? Del gjerne!

Filmen finnes på følgende språk:

• norsk
  • engelsk
  • arabisk
  • farsi
  • somali
  • polsk
  • russisk

Aurskog-Høland kulturskole gir tilbud innen musikk, dans, teater og visuell kunst. Vår målgruppe er barn og unge fra 0-25 år, men voksne kan få plass ved ledig kapasitet.

Påmelding

Du kan søke deg inn på fag hele året. Hovedopptaket er i juni, men kulturskolen tar imot søknader til suppleringsopptak hele året.

Ordinært opptak grupper stoppes etter høstferie for høstsemester og etter vinterferie for vårsemester.

Sist endret: 06.05.2021