Hvem skal få Frivillighetsprisen 2020?

15. november er det siste frist for å komme med forslag om hvem som skal få Frivillighetsprisen 2020. Prisen skal gis til en initiativrik person, lokal forening eller gruppe, som med sine idéer og pågangsmot har bedret trivselen og livskvaliteten for andre, og bidratt til et mer åpent, aktivt og trygt lokalsamfunn.

Frivilligsentralen ønsker at du kommer med forslag på hvem som skal få Frivillighetsprisen 2020. Prisen skal være med på å motivere mottakeren og andre til fortsatt å kunne bidra med frivillighet i vår kommune.

En jury bestående av én person fra samarbeidsutvalg i frivilligsentralen, kulturrådet, eldrerådet, ungdomsrådet og idrettsrådet innstiller prisen, som blir delt ut i desember.

Prisen består av et diplom samt 10 000 kroner som mottakeren skal dele ut til et selvvalgt frivillig formål innenfor Aurskog-Høland kommune.

Begrunnende forslag på kandidater kan komme fra lag, foreninger, grupper eller enkeltpersoner.

Forslag sendes skriftlig til kommunens postmottak, e-post; postmottak@ahk.no, eller i vanlig post til: Aurskog-Høland kommune, Rådhusveien 3 1940 Bjørkelangen

Søknadsfristen er 15. november.

I BILDET: fra venstre Orfører Roger Evjen, Anja Bergerseter, Lisbeth Stigen, Bjørn Ødegaard, May Nøstvik og Brita Toverud. Tidligere vinnere 2019 Aurskog-Høland Røde kors Omsorg.

Forfatter: Alette Eldøy

Sist endret: 24.11.2020