Hva skjer i kommunen i sommer?

Hva skjer i Aurskog-Høland i sommer? I vår aktivitetskalender finner du oversikt og tips til aktiviteter. Her kan du også legge egne arrangementer. Se hvordan du kan dele dine arrangementer her.

På vår hjemmeside har vi en aktivitetskalender hvor lag og foreninger kan registrere seg, og legge inn sine arrangementer. Aktivitetskalenderen samler informasjonen til innbyggerne i kommunen, og få frem lag og foreningers aktiviteter og arrangementer.

Slik gjør du

1. Opprett bruker. Du kan opprette bruker med e-post, mobilnummer, Google-konto eller Facebook-konto. Det gjør du her

2. Opprett aktivitet. Når du skal registrere en ny aktivitet eller arrangement, trykker du på Opprett-lenken i kalender.

3. Fyll inn skjemaet

• Navn: Navn på arrangementet.
  • Ingress: En kort beskrivelse av arrangementet.
  • Beskrivelse: Mer utfyllende informasjon rundt arrangementet.
  • Nettside: Aktuell nettadresse.
  • Link – Billettsalg: Legg inn nettadresse til eventuelt billettsalg for arrangementet.
  • Kategorier: Velg hoved- og underkategori arrangementet passer innenfor.
  • Bilder: Last opp bilde som passer til arrangementet.
  • Lokasjon: Adresse for arrangementet.
  • Angi tidspunkt eller åpningstid: Velg tidspunkt for arrangementet.
  • Kontakt: Legg til kontaktpersoner. Minst en person på oppgis. Klikk på lenken «Legg til flere personer» for å registrere mer enn en person.
  • Priser: Prisinformasjon for arrangementet.
  • Fasiliteter: Her kan du legge inn informasjon om fasiliteter.
  • Redaktører: Her styrer du hvem som har tilgang til å redigerer aktiviteten. Flere personer kan angis ved å legge inn personnummeret deres separert med komma. Denne informasjonen vil ikke vises ut på siden.
  • Legg til aktørnavn: Navn på arrangør. Kan senere benyttes til filtrering av aktivitetskalenderen.
  • Lagre kladd: Trykk her dersom du ønsker å lagre endringene du har gjort, for så å fortsette med utfyllingen senere. Kommunens administrator blir da ikke varslet om at det er en ny aktivitet som må godkjennes.

4. Publiser: Ved å klikke på knappen den grønne knappen «Publiser» vil arrangementet gjøres klar for godkjenning av kommunens administrator.

Du er ferdig!

Sist endret: 24.11.2020